O nouă activitate marca IBRAVE, realizată de elevi ai Colegiului Economic, promovează Buzăul, de această dată la Târgul Național de Turism de la Romexpo.  18 elevi,  implicați în proiectul internațional IBRAVE (Improving Branding of Rural Areas Through Vocational Educațion), au împărtășit celor interasați informații despre cele mai importante obiective pentru care județul nostru trebuie vizitat.

Materialele promoționale pe care le-au realizat, după excursiile organizate în semestrul I, în mai multe zone din județ (Berca–Vulcanii Noroioși, Dealul Istrița, Bozioru, Siriu, Cislău, Măgura și Mânzălești) au fost utilizate cu succes în realizarea publicității. La standul organizat de partenerul din proiect, Biroul de promovare, dezvoltare a turismului şi agroturismului din cadrul Consiliului Judeţean Buzău, elevii economiști s-au dovedit a fi cei mai buni agenți de turism.

Participarea la târg le-a oferit tinerilor și posibilitatea să cunoască ofertele structurilor de turism din toată țara. Au putut intra în contact direct cu toate elementele prin care acestea își stabilesc stragiile de marketing și au învățat de la cei mai buni cât de importantă este reclama.

Următoarele activități sub sigla  IBRAVE sunt realizarea filmului de promovare pentru fiecare zonă vizitată de tineri, lansarea revistei „Cheia succesului în afaceri’’ și premierea pachetului promoțional realizat de elevii Colegiului Economic sunt alte obiective ale proiectului.

Proiectul “IBRAVE- Îmbunătățirea brandingului zonelor rurale prin învățământul profesional” este finanţat în cadrul programului Erasmus + al Comisiei Europene, pe perioada 2014-2016. Institutiile partenere ale acestui proiect sunt: Primăria oraşului Ceutí/ Spania, Tranemo Kommun/ Suedia, Lemvig Kommune/ Danemarca, Colegiul Economic Buzau/Romania, Vzw Midwest Development/ Belgia, Ekonomska Skola Braca Radic/ Croatia, Exesios/ Marea Britanie, Universitatea Almería/ Spania. Principalul scop al proiectului este acela de a îmbunătăţi imaginea comunităţilor în scopul atragerii de turişti  şi a creşterii capacităţii turistice. Obiectivul principal îl constituie dezvoltarea prin cooperare transnaţională a competenţelor vocaţionale de explorare a metodelor actuale de brănduire şi identificarea metodelor celor mai eficiente la nivel de municipalităţi pentru o mai bună colaborare cu IMM uri din turism şi crearea unor zone locale de interes unde rezidenţii şi turiştii să dorească să se stasbilească şi să creeze oportunităţi de muncă.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here