Aproape 1.000 de petiții au sosit, anul trecut, pe adresa Prefecturii, se arată în raportul de activitate pe 2015 a acestei instituții. În anul 2015 s-a înregistrat un număr de 935 petiţii, dintre care 746 au fost adresate direct Instituţiei Prefectului iar 189 au fost remise spre soluţionare de către autorităţile centrale.

Referitor la conţinutul solicitărilor, din totalul petiţiilor, 273 au fost pe fond funciar şi 662 au vizat soluţionarea altor categorii de probleme, cum ar fi ajutorul social, plata asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav şi a îndemnizaţiilor persoanelor cu handicap grav, sesizări privind activitatea desfăşurată pe primari şi secretari, sesizări privind starea drumurilor comunale şi locale, despăgubiri acordate potrivit Legii nr. 10/2001 etc. Din totalul de 935 de petiţii, au fost redirecţionate spre competentă soluţionare către alte instituţii abilitate ale statului un număr de 443 petiţii.

De asemenea, pe parcursul anului 2015 au fost primiţi în audienţă 499 cetăţeni, din care 293 au depus petiţii. Dintre buzoienii care s-au prezentat la audiență, 206 au fost reîndrumaţi către alte instituţii publice spre competentă soluţionare a problemelor ridicate, iar cele 293 petiţii depuse au fost soluţionate astfel: 166 au fost soluţionate pozitiv/parţial pozitiv, 34 soluţionate negativ, iar pentru 93 s-a declinat competenţa către alte instituţii.

În ceea ce privește accesul la informațiile de interes public, în anul 2015 au fost înregistrate 18 solicitări formulate de persoane fizice şi juridice în baza Legii 544/2001, adresate direct Prefecturii, dintre care 15 solicitări rezolvate în mod direct, iar 3 solicitări au fost redirecţionate către soluţionare altor instituţii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.