În urmă cu puțin timp, a fost transmis un ANUNȚ IMPORTANT, din partea Primăriei municipiului Buzău, în contextul intensificării răspândirii alarmante a infecțiilor cu coronavirus COVID-19, Astfel, pentru creșterea siguranței cetățenilor, se iau următoarele măsuri:

Începând cu data  de 14.10.2021, depunerea dosarelor pentru înregistrare/radiere autovehicule se va realiza astfel:

Pas 1 :      PROGRAMARE  la nr de telefon 0238/ 710.641 (în limita a 80 de programări zilnice)

Pas 2 :

  • DEPUNERE documente (conform programării) la Camera 36 din Direcția Economică.
  • Accesul persoanelor pentru depunere se face pe intrarea auto dinspre str. 12 aprilie 372 (parcarea laterală Palatului).
  • Programul pentru depunere : Luni – Joi : 800 – 1200

                                                     Vineri :        800  –  1000

Pas 3 :

  • ELIBERAREA dosarelor se va realiza a doua zi de la depunere la Camera 35 .
  • Accesul pentru eliberare se realizează pe intrarea dinspre 12 aprilie 372 (parcarea laterală Palatului).
  • Program pentru eliberare:      Luni – Marți: 1400 – 1600

                                                     Miercuri:          1400 –  1700

                                                     Joi:                   1400 – 1600

                                                     Vineri :             1130  –  1230

 Se stabilește următorul circuit de intrare – iesire din Direcția Economică:

-Intrarea se va realiza prin str. 12 aprilie 372 (parcarea laterală Palatului),

          -Ieșirea se va realiza spre  str. George Emil Palade (spre Hotel Coroana)., se menționează în comunicatul transmis de Primăria municipiului Buzău. 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here