telefon si calc
Cetăţenii au la dispoziţie un nou site şi aplicaţii de mobil (iOS si Android) pentru a sesiza şi raporta autorităţilor problemele de ordin civic cu care se confruntă în spaţiul public, în cadrul proiectului Civic Alert.
Site-ul www.civicalert.ro şi aplicaţiile de mobil reprezintă cea mai simplă conexiune între cetăţean şi autorităţile administrative, iniţiativa având drept scop să pună la dispoziţia cetăţeanului o formă modernă de sesizare şi raportare a problemelor cu care se poate confrunta.

Concret, cetăţenii au la dispoziţie o aplicaţie de mobil prin care pot raporta instantaneu către autorităţi orice problemă din oraşul lor în trei paşi simpli: fotografie, geo-localizare automată pentru a înregistra adresa şi selectarea categoriei în care se încadrează problema semnalată.

Raportarea şi gestionarea relaţiei cu autorităţile se face mai departe prin intermediul Call Centerului proiectului Civic Alert, de unde agenţii vor verifica, redirecţiona şi trimite sesizări oficiale către autoritatea competentă şi se vor asigura că orice alertă iniţiată în acest fel (indiferent dacă este vorba de o plângere, sesizare, petiţie sau iniţiativă) va ajunge în cel mai scurt timp direct la administraţia publică responsabilă cu reglementarea problemelor de această natură, urmărind totodată şi stadiile parcurse pentru rezolvarea acesteia.
Gestionarea sesizărilor se va face prin intermediul celor mai moderne şi puternice solutii software la acest moment, iar procesele sunt gestionate la cele mai actuale standarde profesionale.

Obiectivele proiectului Civic Alert sunt ca prin această aplicaţie să îmbunătăţească spaţiul civic şi să crească gradul de implicare a cetăţenilor în viaţa comunităţii lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here