Casa Judeţeană de Pensii Buzău aduce la cunostinţă pensionarilor şi asiguraţilor sistemului public de pensii, urmatoarele:

  • Activitatea de eliberare a biletelor de tratament balnear este intreruptă pe parcursul decretării stării de urgenţă.

–        Data reluării acestei activităţi va fi comunicată ulterior, in momentul in care aceasta va fi stabilită.

–        Biletele deja eliberate vor fi anulate, urmând ca beneficiarii sa solicite restituirea contravalorii achitate, in termenul maxim de 90 de zile, calculat de la data inceperii sejurului.

–        Persoanele in cauza vor putea beneficia de un nou bilet de tratament in anul curent, daca vor depune o nouă cerere ce va viza o altă perioadă viitoare.

–        Noile cereri de acordare vor putea fi transmise si prin e-mail, la adresa buzau.cjp@cnpp.ro sau prin serviciul postal.

  • Activitatea de revizuire medicală a persoanelor care beneficiază de acordarea pensiei de invaliditate va fi suspendată incepand cu data de 16.03.2020.

–   Atât reluarea acestei activităţi cât si eventuala comunicare a altor decizii, va fi anunţată ulterior, in funcţie de evoluţia situaţiei.

–  Plata pensiei de invaliditate va fi efectuată in continuare catre beneficiari, pe toată durata suspendării activitaţii de revizuire medicală.

– Comisiile de expertiză medicală işi continuă in mod normal activitatea in situaţia cazurilor noi de expertizare, in vederea inscrierii la pensie de invaliditate.

 Pe aceasta cale, in temeiul art.54, alin.(1) al Decretului Preşedintelui României nr.195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, potrivit căruia “Instituţiile si autorităţile publice, precum si operatorii privaţi contribuie la Campania de informare publică privind măsurile adoptate si activitătile desfăşurate la nivel naţional”, Casa Judeteana de Pensii Buzău transmite pensionarilor si asiguraţilor sistemului public de pensii, urmatoarele informaţii:

  • în contextul în care persoanele vârstnice reprezintă o categorie expusă la contactarea Coronavirusului Covid 19, se recomandă evitarea pe cât posibil deplasărilor de la domiciliu;
  • activitatea de relaţionare cu publicul a Casei Judetene de Pensii Buzau se desfăşoara in mod restrans, potrivit Ordinului nr.407/10.03.2020 al Presedintelui Casei Naţionale de Pensii Bucureşti, doar pentru depunerea si ridicarea de documente (dosare de pensie si cereri pentru acordarea ajutorului de deces);
  • pentru orice alt tip de solicitare, instituţia este la dispoziţia solicitanţilor prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă:

-telefonic, la numerele 0238/724041 si 0238/724042;

              -fax, la numărul 0238/710047;

              -e-mail- buzau.cjp@cnpp.ro;

              – prin serviciul poştal, la adresa Buzau, Aleea Industriei, nr.1;

              -prin intermediul informaţiilor afişate pe site-ul institutiei, www.cjpbuzau.ro.

Va multumim pentru intelegere!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here