Municipalitatea va pune la dispoziţia buzoienilor noi departamente. Unul dintre ele este Biroul pentru Îndrumare şi Control al Asociaţiilor de Proprietari. Practic de la 1 martie, buzoienii care doresc să se informeze ori să reclame cu privire la activitatea din cadrul Asociaţiilor de Proprietari se pot adresa Biroului de îndrumare şi control pentru Asociaţiile de Proprietari. Cea de-a doua schimbare vizează Direcţia de Urbanism care se va desprinde în două servicii, unul care se ocupă de dezvoltarea oraşului, iar celălalt de programele cu fonduri structurale. În acest caz se va reînfiinţa funcţia de arhitect-şef al oraşului care să asigure permanenţa acestui serviciu în vederea organizării unei noi strategii de dezvoltare a municipiului. Compartimentul care se ocupa de programele derulate cu fonduri structurale funcţiona până acum în cadrul Serviciului de Investiţii, însă, pentru că la nivelul municipiului Buzău se derulează programe europene în valoare de 16 milioane de euro este nevoie de nouă persoane pentru ca derularea acestor programe să fie făcută în cele mai bune condiţii.