3 computere pe care administratia publica  le va instala in principalele institutii din subordine, Directia Economica, Directia de Asistenta Sociala si cel mai probabil Politie Locala, au fost deja aduse si depozitate deocamdata de holul Primariei Buzau. Municipalitatea a reusit, impreună cu alte opt administratii locale din tara, accesarea unei finantari cu sprijinul Fondului European de Dezvoltare Regională. “Consolidarea Nodului Electronic al Primariei Municipiului Buzău pentru realizarea extinderii si asigurarii interoperabilitatii serviciilor eGuvernamentale si eAdministrative la nivelul Municipiului Buzau”, numele integral al proiectului depus, va inlesni accesul la informatii intre institutiile subordonate municipalitatii, primarie in sine si cetateni, scopul principal, de altfel, al demersului administratiei.

Obiectivul general urmarit de catre municipalitate este realizarea unui aşa numit “Buzau on-line”. Mai precis, este vorba despre extinderea si consolidarea nodului de colectare si procesare date din cadrul Primariei Buzau pentru a putea deservi atat serviciile publice proprii cat si ale subordonatelor, sub forma unei infrastructuri hardware, software si de servicii. Securizarea informaţiei, accesul la biblioteca on-line, plata atat a amenzilor cat si a taxelor si impozitelor on-line, se inscriu in planul de obiective urmarite. Suma totala a investitiei se ridică la peste 800.000 euro, din care Primaria Buzau va suporta doar 2 la suta, restul insemnand finantare nerambursabila.

Aron CRISTEA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here