Şi în acest an, în topul sesizărilor la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Buzău sunt cele privind serviciile de telefonie mobilă. Aproape jumătate dintre sesizări îi vizează pe operatorii de telefonie mobilă.
Cele mai multe reclamaţii apartin clienţilor care susţin că, deşi au reziliat contractul cu firma de telefonie mobilă, primesc în continuare facturi prin care sunt atenţionaţi că trebuie să le achite într-un termen limită.
Oamenii merg cu facturile şi contractul reziliat la operatorul de telefonie mobilă, le explică situaţia, însă reprezentanţii firmei nu iau nicio masură pentru ca fostul client să nu mai primească facturi.

Nemulţumit, consumatorul depune reclamaţii la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului. Reprezentanţii OPC Buzău spun însă că foarte multe dintre persoanele care reclamă anumite servicii sau produse cumpărate se prezintă în faţa inspectorilor fără dovezi care să ateste neregula sesizată.

Cea mai recent statistică ANCOM arată că, la sfârşitul anului trecut, românii utilizau 22,9 milioane de cartele SIM active, pe bază de abonament şi servicii pre-pay.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here