Ca urmare a solicitării Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea de Date Bucureşti şi din dorinţa asigurării cadrului necesar desfăşurării în condiţii optime a procesului electoral în cadrul Referendumul naţional pentru revizuirea Constituţiei din 6 şi 7 octombrie 2018, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Buzău îşi va adapta programul de funcţionare în aşa fel încât solicitările privind eliberarea documentelor de identitate persoanelor cu drept de vot să fie soluţionate cât mai operativ.

Astfel, în zilele de 6 şi 7 octombrie 2018, programul de lucru cu publicul va fi următorul:

06.10.2018, între orele 07.00-21.00 – primire şi eliberare documente
07.10. 2018 – între orele 07.00-15.00 – primire documente CI
– între orele 07.00-18.00 –primire documente CIP (Carte de Identitate Provizorie)

– între orele 08.00-21.00 – eliberare documente.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here