registrul comertuluiBuzoienii care deţin societăţi comerciale nu vor putea depune sau ridica documente eliberate de Registrul Comerţului timp de o săptămână. Instituţia va lua o pauză de la activitatea cu publicul pentru că implementează un nou sistem informatic care va veni în sprijinul agenţilor economici. Practic buzoienii cu afaceri vor obţine mai rapid informaţii legate de capitalul social sau de domeniul de activitate al societăţilor comerciale. Odată cu punerea în funcţiune a noii baze de date a Registrului Comerţului orice persoană care vrea să îşi înfiinţeze o firmă va avea posbilitatea să vadă evoluţia cererii sale doar cu un singur clic. Tot ce trebuie să facă agenţii economici este să intre pe site-ul instituţiei, să îşi creeze un cont cu nume de utilizator şi parolă şi apoi să acceseze informaţiile de care are nevoie. „După implementarea noului sistem, agenţii ecnomici vor putea urmri traseul cererii de la depunere până la soluţionare. Vor intra pe site, îşi vor crea un cont de unde pot verifica parcursul documentului, bineînţeles fără costuri”, a declarat Sorin Lazăr, directorul Registrului Comerţului Buzău.  Însă pentru punerea în funcţiune a noului sistem informatic este nevoie ca activitatea cu publicul a Registrului Comerţului să fie  suspendată. Data de 25 ianuarie este ultima zi de soluţionare a cererilor de înregistrare depuse la Registrul Comerţului. Apoi cererile care vor veni vor fi soluţionate după 6 februarie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here