asociatieAdministratorii de imobile vor fi obligați sa informeze trimestrial, in scris sau prin e-mail, proprietarii din cadrul asociației despre cheltuielile, încasările, veniturile și plățile efectuate de asociație, conform evz.ro. Proiectul de lege a fost adoptat de Camera Deputaților cu 286 voturi „pentru”, niciun vot impotriva.
Proiectul completează Legea nr.230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, în sensul stabilirii unei noi atribuții în sarcina administratorilor de imobile, potrivit căreia aceștia au obligația de a informa, trimestrial, proprietarii din cadrul asociației de care răspund, referitor la situatia financiara cu privire la toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări și plăți aferente asociației de proprietari.
Administratorii trebui să informeze proprietarii prin poșta electronică sau în scris despre situația plăților facturilor, a conturilor bancare, dobânzilor, plăților salariale, restanțele la facturi sau situația lucrărilor angajate.
Inițiatorii mai apreciază ca proiectul ar rezolva situațiile a mii de actiuni în instanță care au ca obiect recuperarea prejudiciilor aduse de administratorii de blocuri care au folosit banii locatarilor în interes personal, iar locatarii au fost în situația de a achita de mai multe ori sumele aferente întreținerii sau au suportat consecințele opririi furnizării apei potabile sau căldurii deși și-au plătit darile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here