stepStep Aerobic  este una dintre cele mai distractive și eficiente clase de grup fitness. Este o oră intensă ce presupune exericiții diferite ca intensitate și stil în timpul căreia cursantele ard calorii, tonifiază musculatura și reduc nivelul stresului zilnic.

Diferența majoră între o oră de aerobic clasic și o clasă de step aerobic este folosirea stepperului, o platformă cu înălțime variabilă, al cărei rol este de a antrena toate grupele musculare, cu accent deosebit pe musculatura abdominală, dar și pe cea a feselor, coapselor și gambelor.

Clasele de Step Aerobic de la Jollie Studio sunt diferite ca și structură, clientele având posibilitatea de a alege între Step Tone și Step Dance. Prima opțiune este o clasă care oferă un antrenament intens de tonifiere, atât a trenului inferior, cât și a trenului superior prin combinarea mișcărilor de urcare și coborâre de pe step cu utilizarea altor accesorii precum gantere sau mingii. Al doilea tip de clasă, așa cum anunță și numele său, este o oră axată pe coregrafie și dans, cu schimbări de direcție și orientare care se vor succeda și combina pe parcursul orei.

Clientele care aleg clasele de Step Tone în rutina lor săptămânală de antrenament se pot aștepta să lucreze intens și localizat diferite grupe musculare, cu rezultate ce nu se vor lăsa mult timp așteptate. Clase de Step Dance oferă un ritm mai alert, fiind o clasă specială care construiește pe parcusul celor 60 de minute de antrenament o coregrafie a cărei complexitate poate varia în funcție de nivelul clasei, fie el de începători sau avansați.

“Beneficiile aduse de practicarea constantă a claselor de step sunt multiple și includ, printre altele: modelarea musculaturii feselor și coapselor, întărirea musculaturii abdominale, creșterea rezistenței la efort a organismului, dezvoltarea coordonării și echilibrului, îmbunătățirea stării articulațiilor și a gleznelor, împreună cu accelerarea ritmului de ardere a grăsimilor, reducerea stresului, precum și reducerea durerilor de spate cauzate de sedentarism”, ne-a declarat Raluca Balas, antrenor la Jollie Studio.

Indiferent de tipul de clasă aleasă, antrenamentul de tip Step Aerobic poate fi practicat de orice persoană, indiferent de vârstă sau nivel de rezistență, excepție fiind persoanele cu probleme grave de sănătate precum afecțiuni cardiace, respiratorii ori articulare.

Soluția pentru a obține un randament maxim de la antrenamentul tău este de a frecventa clasele de step aerobic de cel puțin trei ori pe săptămână, iar în paralel de a schimba alimentația și a adopta un stil de viață sănătos, împreună cu o hidratare corespunzătoare a organsimului.

Clasele de Step Aerobic fac parte din programul zilnic al Jollie Studio.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here