Începând de astăzi, Serviciul Public Comunitar de Permise și Înmatriculare a Vehiculelor Buzău funcționează într-un sediu nou, pe strada Simila din municipiu. Clădirea unui fost centru de plasament a fost amenajată, grație unei investiții de 100.000 de euro, fondurile fiind asigurate de la Ministerul Afacerilor Interne.

Spațiul se întinde pe o suprafață de circa 750 mp, de 5 ori mai mare decât cea în care acest serviciu și-a desfășurat activitatea în ultimii 30 de ani, pe strada Chiristigii.

Buzoienii au la dispoziție locuri de parcare și săli de așteptare.

”În primul rând, am dispus ca din acest spațiu, mare parte să fie destinat sălilor de așteptare. Asta înseamnă responsabilitate față de oameni și respect. În al doilea rând, odată cu mutarea Serviciului de Permise si Înmatriculări, aici pe strada Simila, buzoienii nu vor mai avea grija locului de parcare. Își vor putea lăsa autoturismele în curtea interioară de care dispune noua locație.

De asemenea, un mare câștig, în noua locație, este sala de testare teoretică. În vechea locație, testarea se susținea într-o cameră de 8 mp, total improprie susținerii unui examen. Acum, buzoienii care vor veni să susțină proba teoretică pentru obținerea permisului vor avea la dispozitie o sală corespunzătoare. În plus, cu ajutorul DRPCIV a fost mărit numărul posturilor de la 8 la 14, toate echipamentele fiind nou-nouțe, de ultimă generație. Venim și în sprijinul candidaților la proba practică. În timp, ne gândim ca plecarea pe traseu să fie mutată din parcarea mall-ului, spre această zonă mai liberă”, a declarat prefectul Daniel Țiclea.

Dacă problema de spațiu a Serviciului de Permise și Înmatriculări a fost rezolvată, cea a resurselor umane mai depinde de câțiva pași birocratici.

”Această mutare s-a făcut sub presiunea continuității asigurării serviciilor către oameni. A fost extrem de important să ne sincronizăm și mulțumesc tuturor structurilor M.A.I.
implicate și tuturor celor care ne-au ajutat ca astăzi acest serviciu să fie funcțional, la nivelul la care ar trebui să funcționeze, de fapt, orice serviciu public. Pentru viitor sper să găsim soluții să reducem termenele, dar acest aspect nu depinde doar de noi, pentru că partea operațională este coordonată centralizat de către D.R.P.C.I.V..

Dacă vom reuși sa ocupăm cât mai rapid cele 6 posturi vacante, vom putea elimina și această problemă.
În fapt, tot ce am făcut aici, pe str.Simila, este pentru oameni, care trebuie tratați cu respect, trebuie să aibă parte de condiții decente si servicii prompte atunci când se adresează unui serviciu public”, a mai precizat șeful de la Casa Albă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.